5 sterren kattenpension, kooi-vrij, grote buitenren. Kattenpension, geen honden.

Annuleringsservice

Wat kost het als u wilt annuleren?

Help, u heeft gereserveerd en uw kat loopt vlak van tevoren weg. Of u staat op het vliegveld maar uw PCR-test is positief dus u mag niet vliegen. Of uw buurvrouw wil alsnog voor uw kat zorgen tijdens uw afwezigheid. Linksom of rechtsom: u wilt geen gebruik meer maken van ons kattenhotel. Of u wilt uw kat eerder ophalen dan de afgesproken ophaaldatum.

Of misschien wilt u het verblijf van de kat verplaatsen naar een andere periode. Dat is ook een annulering.

U kunt hier kiezen:
Reserveren MET annuleringsservice of ZONDER

Hier leest u de verschillen, zodat u kunt kiezen wat in uw situatie het slimst is.

Annuleren zonder annuleringsservice

  • Indien u langer dan 2 maanden van tevoren annuleert dan zijn daar geen kosten aan verbonden. U krijgt reeds betaalde facturen terug minus 25 euro administratiekosten.
  • Indien u korter dan 2 maanden van tevoren annuleert maar langer dan 1 maand van te voren, dan bent u 50% van de verblijfskosten aan ons verschuldigd.
  • Indien u korter dan 1 maand van tevoren annuleert dan dient u 100% te betalen.
  • Eventueel eerder ophalen van de kat(ten): u krijgt de gereserveerde dagen niet retour.

Nieuw! Catchy’s annuleringsservice

Nieuw is onze annuleringsservice. U kunt daarmee annuleren wanneer u wilt. En uw kat eerder ophalen met restitutie van de teveel betaalde dagen minus 25 euro administratiekosten.
Wat kost deze annuleringsservice?
U betaalt hiervoor 10% van de totale verblijfskosten extra. Dit bedrag wordt apart op de factuur vermeld.
Wat krijgt u terug?
De door u betaalde facturen minus 25 euro administratiekosten. Als u nog niets had betaald, maar wel had gereserveerd met deze service dan ontvangt u van ons een factuur ter hoogte van 10% + 25 euro.

Rekenvoorbeeld

Stel dat u heeft gereserveerd voor een verblijf ad 150 euro en u wilt een week voor aanvang annuleren:

Zonder annuleringsservice Met annuleringsservice
U betaalt 150 euro 150 + 10%= 165 euro
U krijgt terug 0 euro 150 – 25 euro= 125 euro

Overige spelregels:

  • U geeft bij uw reservering aan dat u gebruik wilt maken van de annuleringsservice. Dat doet u ofwel op het reserveringsformulier ofwel via whatsapp, email, sms of messenger.
  • U kunt tot 7 kalenderdagen na ontvangst van onze eerste factuur (vaak is dat een aanbetalingsfactuur, soms is dat meteen de totaalfactuur) alsnog aangeven dat u gebruik wilt maken van de service. U ontvangt dan een nieuwe factuur of betaalverzoek voor de verschuldigde 10% over de totale verblijfskosten.
  • Indien u korter dan 14 dagen voor aanvang reserveert dan kunt u alleen gebruik maken van de service door dit direct bij uw reservering aan te geven. (via het reserveringsformulier, via WhatsApp, via email, sms of Messenger).

Het verplaatsen van een verblijf voor uw kat:

Dit geldt als een annulering indien de nieuwe verblijfsperiode geen overlap heeft met de oude verblijfsperiode. Als voorbeeld: u heeft gereserveerd voor 3 juli tm 20 juli. Uw reisorganisatie boekt uw reis om, waardoor uw kat hier zal verblijven van 5 juli t/m 22 juli. Dit geldt niet als annulering. Als u echter aangeeft dat 3 juli t/m 20 juli niet doorgaat maar dat u eind augustus alsnog op vakantie wilt, dan geldt dat wel als een annulering. U maakt dan gebruik van de annuleringsservice en wij storten u uw betalingen voor het verblijf terug minus de administratiekosten. Augustus geldt als een nieuwe reservering. U kunt dan opnieuw kiezen of u de annuleringsservice wilt.

Onze annuleringsservice is een goedbedoelde service, tot stand gekomen na een jaar waarin we beheerst worden door corona. Het is niet verplicht, u kunt er voor kiezen om er wel of geen gebruik van te maken.

Afspraak maken trimsalon

× Whatsapp chat